У даному дослідженні фахівці Центру дослідження суспільства проаналізували систему державного замовлення в Україні. Зокрема, досліджено законодаву базу та реалізацію норм на практиці, проаналізовано недоліки системи фінансування підготовки кадрів в Україні, тенденції та зміни у структурі державних витрат на підготовку кадрів, вивчено практики фінансування підготовки кадрів у інших країнах та запропонувано ряд ідей щодо формування моделі альтернативної існуючій системі держаного замовлення.
Центр дослідження суспільства є партнером Інституту розвитку освіти та учасником Коаліції громадських організаций «За освітню реформу!»
Дослідження «Державне фінансуваня підготовки кадрів у вищій освіті: досвід та виклики» здійснене за підтримки МФ «Відродження».
Про сприйняття реформи вищої освіти та перспективи для регіональних універститетів у світлі прийняття нового закону “Про вищу освіту” йдеться у статті Вікторії Венгерської*. Автор детально зупиняється на положеннях Закону, які викликали найбільший спротив у викладачів, є “ахілесовою п'ятою” більшості регіональних універститетів або ж ставлять під загрозу існування таких вищих навчальних закладів.
*Вікторія Венгерська, д.і.н., доц., Житомирський державний універститет ім. Івана Франка
Система управління загальною середньою освітою в Україні на рівні району та області: якість, прозорість та взаємодія
Модернізація системи управління освітою в Україні: дорожня карта реформ
Управління освітою та шкільна автономія: погляд зі школи
Комплексне дослідження системи дошкільної освіти в Україні
Право на освіту та права освітян: теорія і практика в Україні
Досвід ініціатив на користь збереження шкіл
Як зберегти школу у власній громаді: керівництво до дії