Про інститут

Untitled document

Благодійний фонд «Інститут розвитку освіти» був створений у 2013 році як  перший в Україні аналітичний центр у сфері освіти. 

Місія Інституту: 

  • об' єднати спільноту експертів у сфері освіти для реалізації освітньо-наукових проектів та експертно-аналітичної роботи 
  • налагодити якісно нові форми співпраці освітнього громадського сектору  з органами управління освітою 
  • сприяти запровадженню професійного стандарту якості в аналізі освітньої політики та перетворити аналіз освітньої політики в усталену суспільну практику.


Напрямки роботи: 

  • проведення досліджень та підготовка аналітичних звітів з актуальних питань освітньої політики 
  • розробка проекту системних змін у освіті України
  • надання підтримки  актуальним громадським освітнім проектам 
  • підвищення професійного рівня експертів у сфері освіти (проведення тематичних тренінгів та навчань)

     

Співробітники

Георгій Касьянов
Untitled document
Директор
Д.і.н., професор. У 2000-2013 - Директор Освітньої програми Міжнародного фонду
"Відродження". Очолював та впроваджував близько десяти загальнонаціональних освітніх проектів в Україні. Експерт у сфері освітньої політики, проектного менеджменту та оцінювання. Автор та співавтор досліджень та звітів щодо Болонського процесу, управління та фінансування освіти, політики пам'яті, історії. Керівник Стратегічної дорадчої групи "Освіта", яка співпраює з Міністерством освіти і науки України та Комітетом з питань науки та освіти Верховної ради України у підготовці Дорожньої карти реформ в освіті. Співавтор Концепції розвитку освіти України на 2015-2025 роки. 
Олена Заплотинська
Untitled document

Менеджер проектів
К.і.н., науковий співробітник Інституту історії України НАН України. З 2007 року працює у сфері міжнародних освітніх проектів. У 2009-2012 — менеджер Освітньої програми Міжнародного фонду «Відродження».

Олександр Андрощук
Untitled document

Координатор проектів. 

К.і.н., старший науковий співробітник Інституту історії України НАН України. У 2012-2014 — менеджер Освітньої програми Міжнародного фонду «Відродження». Має досвід викладання історії в середній школі; брав участь у підготовці підсумкового звіту з аналізу підручників з історії України та методичного посібника для авторів та редакторів видавництв «Підручник з історії: проблеми толерантності» (2012).